söndag 25 mars 2012

Tänker inte väga mig!

Häromdagen kom jag i ett par byxor som varit för små sedan jul. Det förvånade mig, för vågen har verkligen stått helt still eller t o m visat på några hekto upp. Men detta gjorde att jag har bestämt mig - jag tänker inte väga mig! Just nu skiter jag i vad vågen säger, jag tänker ha några olika klädesplagg som mål under de kommande veckorna i stället.

Jag har kommit igång bra med promenerande, jogging och maten funkar helt ok också. Fr o m i morgon måndag ska det bli lite mer GI-tänk i mitt ätande och jag ska fortsätta hålla koll på mängden mat etc, men vågen tänker jag stoppa undan åtminstone i några veckor.

Första målet är att komma i mina "alldeles för små" jeans som jag kunde ha i juni förra året. Tanken är att jag ska kunna ha dem i maj/juni i år igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar